הסבת GSX1100F לסטריט פייטר

08/12/2006 13:36:21

שלום רב!
שמי אנטולי ואני בונה סטריט פייטר מסוזוקי 1100f. כבר יש שמתי לו אגזוז 4-ל-1
פתוח, פרונט הפוך וגלגלי 17". כאשר הוא יהיה מוכן אני אשלח לכם תמונות.
אני רוצה שתספרו קצת על האופנוע המקורי (מבחן יהיה עוד יותר טוב), תמליצו
במה שווה להתעסק ומה לשפר.
תודה מראש


אנטולי שלום
בחירה מעניינת, אם כי לא ממש צפויה, תהיה לך עבודה רבה כדי להפוך את הטורר הזקן לסריטפייטר יורק אש אמיתי. אבל אין דבר העומד בפני הרצון, לפי מה שאתה מספר אתה בכיוון הנכון, לדעתי נקודת תורפה עיקרית של האופנוע הזה אלה הבלמים, מקווה שעם החלפת הפרונט קיבלת מערכת בלימה קצת יותר נשכנית, במקום הקאליפרים החד-בוכנתיים המקוריים. אם לא, אז בהחלט כדאי, חובה עם צנרת פלדה שזורה ורצוי עם איזה משאבה רדיאלית למעלה, אבל לא חובה, יקר.

משהו שלא כל כך פשוט לשנות זה האופי של האופנוע, מראש תוכנן להיות אופנוע תיור רגוע וכבד, תכונות שלא ממש הולכות טוב עם המושג סטריטפייטר, באלה שמים דגש על מינימליזם וקלילות, יחד עם מראה תוקפני ועצבני. הזנב המקורי השמן והנמוך די נוגד את התפיסה, למשל, אולי כדאי לחפש איזה R1 מרוסק ולקנות את זנבו, שלדה ופלסטיקה, אחרי עבודת התאמה תקבל שינוי צורה קיצוני למדי וצעד גדול לקראת המטרה.

לא פשוט לבצע מבחן של ממש לאופנוע הזה, גם אם מישהו ינדב את יקירו, עיקר המבחן יהיה על נזקי השנים והשפעת הזדקנות המערכות ולא על האופנוע המקורי, לכן ממליץ לך לקרוא את מבחני העבר, אם כי רובם מסתכמים ב"אופנוע לא רע, גדול וכבד, הבלמים קדימה לא משהו" ולכן אפשר לחסוך את החוויה.

הנה כמה קישורים בנושא:
הראשון זה קצת הסטוריה של הדגם, עם כתבה קצרה עליו
1. http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX1100F.shtml
השני זה דף הנתונים של האופנוע
2. http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX1100F_numbers.shtml 


שליחת כתבה לחבר
תגובות גולשים    הוספת תגובה חדשה
1.יחזקאלפייטר11/12/2006 21:47:14
אנטולי היקר,מבחינת מנוע הבחירה טובה...ויזואלית לא הייתי הולך על הכלי הזה .r750 מבציר 90 עד 94 יותר מתאים,גם cbrממודל 93 או 94 היו עדיפים...בכול מקרה שיהיה בהצלחה
2.gsxrאנטולי ישר כח22/07/2007 01:04:08
אני גם בשלבי התחלה בבניית סטריט פייטר מ gsx r750 91 בההצלחהה


by xol | רשת מתנות מקוריות | דומיין עברי | משחקים וקונסולות | לוח קטנועים ואופנועים