אפריליה SXV סופרמוטו ל-2006

26/12/2005 23:08:04

לאחר ההצלחה במסלולי האנדורו והסופרמוטו, מגיעה התגלית של אפריליה לכביש

פיטר לרנר

כתבנו עליהם בעבר, אך אפריליה חשפו לאחרונה באופן רשמי פרטים מלאים ותמונות של אופנועי השטח והסופרמוטו שלהם בנפחי ה- 450 וה- 550 סמ"ק. ה- RXV (שטח) וה- SXV (סופרמוטו) מהווים על פי הודעת החברה "צאצאי האופנועים המהפכניים ביותר של המילניום, הם הוכחו על גבי המסלולים וכעט הם מוכנים להתמודד עם אתגר הכביש".


האפריליה  SXV וה- RXV היו אופנועיהם של האלופי הסופר קרוס, קבוצת איטליה אשר רכבו על ה SXV, ומרכז המחקר ופיתוח של האופנוע היה לא אחר ממסלול המרוצים. לא פלא אם כך שהאופנועים הללו אשר הוכיחו את עצמם השנה על גבי המסלולים והצליחו לרשום לזכותם מספר נצחונות, כולל תואר אליפות עולמית לקטגוריית הסופרמוטרד S2. יגיעו לייצור עבור הציבור הרחב. "האפריליה RXV וה- SXV מציגים בבירור מה טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב חכם וחדשנות טכנולוגית, יכולים להשיג" נאמר בהודעת החברה. באפריליה אומרים שאופנועי ה- RXV וה- SXV הם עדות חיה לניצול טכנולוגיית המירוצים לטובת האופנועים שמגיעים בסופו של דבר לאולם התצוגה. ביחד עם מנועי מרוץ של 450 סמ"ק ו- 550 סמ"ק מצהירים בחברה שרק כוונה אחת עמדה לנגד עיני המתכננים, ניצחון.

אופנועי ה- SXV ו- RXV עוצבו לפרטי פרטים: פיירינג מינימלסטי על מנת לשמר את המשקל הנמוך תוך יצירת קווים חדים ונקיים. באפריליה מצהירים שכוונתם היא להציב אופנה חדשה לאופנועי האנדורו וסופרמוטרד. בשילוב עם הטכנולוגיה, מנוע V2 בעולם הנשלט על ידי מנועי סינגל, שלדת אלומיניום, ומערכת פליטה כפולה הממורכזת מתחת למושב, בהחלט מצביעים על חדשנות.



מנוע ה- V2 מהווה את המוקד המרכזי של האופנועים ונבנה כולו על ידי אפריליה, עם זווית של 77 מעלות בין הצילינדרים המהווים תוצאה של מחקר ומבחנים שמטרתם למקסם את הביצועים תוך הורדה למינימום אפשרי את הרעידות. על מנת לעמוד בדרישות המנועים החדשים נבנתה שלדה חדשה המותאמת למנוע. תצורת השלדה מוסיפה לקשיחות של האופנועים. הקורות המרכזיות ומסגרת העיגון הקדמית של המנוע יצוקים, ןהמנוע בתוך כך מהווה חלק אינטגראלי ונושא עומס. הזרוע האחורי היא דוגמה נוספת, כפי שמתגאים בחברה, ל"עיצוב תעשייתי מדהים". הרבה מעבר לאלמנט של עיצוב: "זוהי הזרועה הקשיחה ביותר מכל האופנועים מהסוג הזה". אגב, מקדימה גם ישנו מזלג הפוך עם כיוונונים מלאים. מבחינת הבלמים ל- RXV קליפרים מתקדמים עם דיסקים של 270 מ"מ מקדימה. לעומת זאת ה- SXV מתגאה בבלמים שנוצרו "לטובת כוח אמיתי" עם דיסקים של 320 מ"מ וקליפרים רדיאלים לטובת ביצועים של GP. מאחור דיסק של 240 מ"מ מספקים איזון של כוח עצירה, ושליטה.

קדימה ה"הום רייסינג" מחכה.

שליחת כתבה לחבר
תגובות גולשים    הוספת תגובה חדשה
1.חרמן מתימן27/12/2005 21:18:03
למה אין תמונה של דגם האנדורו?


by xol | רשת מתנות מקוריות | דומיין עברי | משחקים וקונסולות | לוח קטנועים ואופנועים