פרמיירה הונדה ורדרו 1000


פרמיירה הונדה ורדרו 1000

הורדרו המוצלח של הונדה עבר לקאת 2003 שינויים ושיפורים שאמורים היו להפוך אותו לאופנוע טוב יותר. אם ברמת נוחות הרכיבה, ואם ברמת התפעול הכללי. מבט ראשוני על האופנוע חושף אופנוע שנראה קטן יותר. מיכל הדלק נראה מעט צר יותר באיזור החביקה של הרגליים, המשקף צר הרבה יותר מאשר המשקף המוגזם של הדגם הקודם, ובנוסף הוא מתכוונן לשלושה מצבי גובה שונים. המושב רחב יותר בחלקו הקדמי, ונעדרת ממנו צורת ה"משולש" של הדגם הקודם. המושב האחורי נראה אף הוא שהוצר באי אילו מילימטרים. העיצוב עבר אף הוא שידרוג עם מראה אגרסיבי ועכשווי יותר, ולוח השעונים הפך לדיגיטלי וליחידה הומוגנית אחת במקום שלושת השעונים של הדגם הקודם. בתחום המכני ישנם שני שינויים משמעותיים. הקרבורציה הומרה בהזרקת דלק, ונוסף הילוך שישי. גם כאן לחיצה על הבלם האחורי מפעילה חלק מהבלם הקדמי.

המתלים מרגישים קשים יותר מאלה של הדגם הקודם כשעולים על האופנוע. הוא שוקע פחות תחת משקל הגוף ובנוסף, המשקף הקטן ומיכל הדלק שבבירור מאפשר חביקה טובה יותר, גורמים לאופנוע להרגיש קטן יותר וכאילו קליל ואתלטי יותר. עדיין, זהו לא האופנוע לרכיבה בתוך העיר. הוא גדול מדי ורחב מדי.. תנוחת הרכיבה באופן כללי טובה מאד ונוחה, אם כי לא רכבתי עליו רכיבה ארוכה של ממש כפי שהתכוונו יוצריו, על מנת לבחון אותו בתנאי אמת ארוכי טווח וקילומטרים. ממה שכן הספקתי להתרשם בנסיעה בין עירונית, היא התחושה המאד בטוחה ויציבה שמעביר האופנוע. נייטרלית לחלוטין, אך ההיגוי מעט כבד. פניות של 140 קמ"ש לוקח האופנוע בשלוות נפש היאה לתייר גדול, וב- 120 קמ"ש מתייר המנוע ב- 4,100 סל"ד סופר נמוכים. בהמשך לפרק המנוע, אין מצב לטעויות. זהו בפירוש טווין בנפח 1,000 סמ"ק, עם משיכה טובה כבר מ- 2,000 סל"ד בהילוך החמישי. המבחן המלא, בגליון הבא.
שליחת כתבה לחבר
תגובות גולשים    הוספת תגובה חדשה
לא נשלחו תגובות לידיעה


by xol | רשת מתנות מקוריות | דומיין עברי | משחקים וקונסולות | לוח קטנועים ואופנועים