היום שאחרי 5

24/01/2007 20:48:33

וועד הפעולה למאבק בעליית תעריפי הביטוח, הוציא היום לפעולה את "היום שאחרי 5". 

מהות הפעולה היתה הפגנת נוכחות אל מול שערי הכנסת, כשהיום היתה אמורה להתקיים ההצבעה על התיקון לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. חוק שנועד לענות על העיוות בתחום הביטוח הדו-גלגלי, והצורך להזכיר לשרים שבאו להצביע ש- 80.000 רוכבים מחכים לפתרון הבעיה. פיתרון בדמות עיקרו של תיקון לחוק האומר כי הרוכבים, אשר נפגעים בכל התאונות המעורבות עם רכב אחר, יקבלו את הפיצוי מחברת הביטוח של הנהג - שברוב המקרים אינו נפגע כלל בתאונה, ועל-פי סטטיסטיקות אשם ברוב התאונות המעורבות. עוד נועדה הפגנת הנוכחות לספר על תרומתהרכב הדו גלגלי לבטיחותם של משתמשי דרך אחרים (נהגים והולכי רגל), לתחבורה בישראל בכלל, למניעת זיהום האויר, להקטנת הצפיפות ועומס התנועה והחניה בערים ועוד. 

בהפגנה נכחה כמות נאה של למעלה מ- 150 אופנועים וקטנועים, בהם גם רוכבים חדשים של נראו בפעולות קודמות של ועד הפעולה. ח"כ סטס מסז'ניקוב - המוביל את המאבק ביחד עם ח"כ גלעד ארדן, יצא אל הרוכבים ועדכן אותם בפרטי המאבק, ועל החלטתו לדחות משיקולים פרלמנטריים את ההצבעה מהיום לשבועות הקרובים. לשמחתנו, יש להצעת החוק תומכים רבים בכנסת ובממשלה, והרוכבים בטוחים שבהצבעה במליאה ייפסק המונופול של המפקח על הביטוח בקביעת מדיניות התחבורה במדינת ישראל, והכנסת תיקח את המושכות לידיה ותסיים את העיוות בביטוח הדו-גלגלי. 


הודעת ועד הפעולה: שמחנו שלקחתם חלק. הפעילות היתה מוצלחת ותישא פרי לאורך זמן.חברי הכנסת שהאטו וראו אותנו מפגינים ומראים איכפתיות,שמחו לקבל סרטים זוהרים ופלאיירים ואף בקשו להביע את תמיכתם בנו.

פנינו להמשך,
תודה על ההשקעה

ועד הפעולה 



שליחת כתבה לחבר
תגובות גולשים    הוספת תגובה חדשה
1.מאוכזבנכשלנו24/01/2007 22:59:51
צריך להודות. הדרך נכשלה. לא מתנחם מסימפטיה של כמה חכי"ם (ששכחו את הנושא שנייה אח"כ). או שמרימים ידיים ולא מתבזים, או שמשנים את דרך הפעולה למשהו יותר אקטיבי ואפקטיבי (לא יזיק לחסום איזה כביש)
2.קבצ25/01/2007 12:46:43
להמתין עד שהנשיא ירד מהכותרות.


by xol | רשת מתנות מקוריות | דומיין עברי | משחקים וקונסולות | לוח קטנועים ואופנועים